Biuro Obsługi Klienta:
Poniedziałek - Sobota:
11:00 - 16:00

e-mail: biuro@napieszo.pl
Tel.: 95 720 61 58
Menu

Kategorie

Zwrot i wymiana

Zakupiony towar nie spełnia Twoich wymagań, a może rozmiar lub kolor nie jest odpowiedni?
Zwrot lub wymiana? To proste.
Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić zakupiony produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Adres do zwrotów i wymian:

Tempo Dorota Michalska
Sikorskiego 111
66-400 Gorzów Wielkopolski

Jak zwrócić towar?

Zanim zostanie dokonany zwrot prosimy o wiadomość na maila. Po wysłaniu takiej informacji towar można od razu zwrócić zgodnie z procedurą poniżej.

  • Zwracany towar musi być fabrycznie nowy, bez oznak użytkowania, posiadać wszystkie metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.
  • Towar należy starannie zapakować.
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu dostępny w linku poniżej.
  • Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego na które dokonamy zwrotu należności.
  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
  • Gdy towar trafi do Naszego sklepu w terminie do 14 dni odsyłamy pieniądze na konto wskazane przez klienta.
 
 

Jak wymienić towar?

  • Wymiany realizujemy w obrębie tego samego modelu produktu. W przypadku chęci kupna innego modelu należy obecnie posiadany produkt zwrócić i dokonać ponownego zakupu.
  • Aby wymienić produkt prosimy napisać na kartce dane, na jakie było składane zamówienie (Imię i Nazwisko, numer zamówienia, mail, telefon), a także nazwę produktu na wymianę z jego atrybutami (kolor/rozmiar) i dołączyć kartkę do przesyłki. Te informacje wystarczą, przesyłkę prosimy wysłać bez dodatkowego formularza.
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu.
  • Podczas wymiany koszty ponownej wysyłki pokrywa klient. Są one takie same, jak w przypadku pierwszej wysyłki (Kurier - 15,00 zł lub Paczkomat - 14,00 zł). Jeśli w trakcie zamówienia była wybrana przesyłka kurierska pobraniowa, to koszt ponownej wysyłki wynosi: 15,00 zł.
  • Kwotę za ponowną wysyłkę należy przelać na konto: mBank 95 1140 2017 0000 4802 0271 0960. W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia, oraz informację - "dopłata za ponowną wysyłkę".
  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
 
 

  Formularz zwrotu