Zwrot i wymiana
Zakupiony towar nie spełnia Twoich wymagań, a może rozmiar lub kolor nie jest odpowiedni?
Zwrot lub wymiana? To proste.
Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić zakupiony produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Adres do zwrotów i wymian:
Tempo Dorota Michalska
Sikorskiego 111
66-400 Gorzów Wielkopolski
Jak zwrócić towar?
Zanim zostanie dokonany zwrot prosimy o wiadomość na maila. Po wysłaniu takiej informacji towar można od razu zwrócić zgodnie z procedurą poniżej.
- Zwracany towar musi być fabrycznie nowy, bez oznak użytkowania, posiadać wszystkie metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.
- Towar należy starannie zapakować.
- Do przesyłki należy dodać dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu dostępny w linku poniżej.
- Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego na które dokonamy zwrotu należności.
- Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
- Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
- Gdy towar trafi do Naszego sklepu w terminie do 14 dni odsyłamy pieniądze na konto wskazane przez klienta.
Jak wymienić towar?
- Wymiany realizujemy w obrębie tego samego modelu produktu. W przypadku chęci kupna innego modelu należy obecnie posiadany produkt zwrócić i dokonać ponownego zakupu.
- Aby wymienić produkt prosimy napisać na kartce dane, na jakie było składane zamówienie (Imię i Nazwisko, numer zamówienia, mail, telefon), a także nazwę produktu na wymianę z jego atrybutami (kolor/rozmiar) i dołączyć kartkę do przesyłki. Te informacje wystarczą, przesyłkę prosimy wysłać bez dodatkowego formularza.
- Do przesyłki należy dodać dowód zakupu.
- Podczas wymiany koszty ponownej wysyłki pokrywa klient. Są one takie same, jak w przypadku pierwszej wysyłki (Kurier - 15,00 zł lub Paczkomat - 14,00 zł).
- Kwotę za ponowną wysyłkę należy przelać na konto: mBank 95 1140 2017 0000 4802 0271 0960. W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia, oraz informację - "dopłata za ponowną wysyłkę".
- Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Formularz zwrotu